عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عشق یعنی...

 عشق یعنی می ستایم من تو را ...

نظرات 6 + ارسال نظر
s پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://mahanspeed1.blogfa.com

لینک شدی عزیز
اما باید هروز بیایا مثل من

تنها پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

به نام نقش بند صفحه خاک
کاش آسمان حرف کویر را می فهمید و اشک خود را نثار گونه های خشک او می کرد .
کاش واژه حقیقت آنقدر با لب ها صمیمی بود که برای بیانش به شهامت نیازی نبود .
کاش دلها آنقدر خالص بودند که دعا ها قبل از پایین آمدن دستها مستجاب می شد .
کاش شمع حقیقت محبت را در تقلای بال های پروانه می دید .
کاش مهتاب با کوچه های تاریک شب آشنا تر بود .
کاش بهار آنقدر مهربان بود که باغ را به دست خزان نمی سپرد .
کاش فریاد آنقدر بی صدا بود که حرمت سکوت را نمی شکست .
کاش در قاموس غصه ها شکوه لبخند در معنی داغ اشک گم نمی شد .
و بلاخره
کاش مرگ معنی عاطفه ها را می فهمید .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

هرچه کردم نشدم از تو جدا ، بدتر شد
گفته بودم بزنم قید تو را ، بدتر شد
مثلا خواستم این بار موقر باشم
و به جای "تو" بگویم که "شما"، بدتر شد
آسمان وقت قرار من و تو ابری بود
تازه، با رفتن تو وضع هوا بدتر شد
چاره دارو و دوا نیست که حال بد من
بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد
گفته بودی نزنم حرف دلم را به کسی
زده ام حرف دلم را به خدا، بدتر شد
روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت
آمدم پاک کنم عشق تو را ، بدتر شد

تنها پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

عشق یعنی تو مرا میرانی.......من به صد حوصله می آیم باز


عاشق یک دل شدن هم عالمی دارد .

این بچه ها عجب موهای فر و قشنگی دارن

عباس جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://loooove.blogsky.com

سلامی دوباره.

s جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://mahanspeed1.blogfa.com

سلام صدف خانوم عزیز.
به نظر من تو که میتونی هر روز بیای بهتره هر روز آپ کنی مثل من
مثل همیشه خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد