عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دوستت دارم ...

دوستت دارم بی آنکه بدانم چرا...  

نظرات 6 + ارسال نظر
تنها شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

تو بیشتر از آنچه تصور شده بودی!


برفرض که من بادل تویارنبودم

یاخالِ لبت بودوگرفتارنبودم

امّاگلکم!خرده مگیرازمن خسته

دربرزخ چشمان توهوشیارنبودم

نام تواگربردهنم بوسه نمی زد

اینقدر به تقدیروفادارنبودم

توبیشترازآنچه تصوّرشده بودی

من مطّلع ازقیمت بازارنبودم!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

مرا به رسم رفاقت دعا کنید


ای ناب ترین حس دل انگیز ترین راز

ای زمزمه ی مرغک مینادم پرواز

پایان شروع هنرت سازه آواز

من بی تو چه سازم

ای محرم رازم

ای چشمه ی جوشان نیازم



ته خط
· خداوند زمین را مدورآفرید تا به انسان بگوید: همان لحظه ای که تصور میکنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه ی آغازند!




تنها یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

چه زیباست جمله ی دوستت دارم ...
مخصوصاْ زمانی که واقعی باشد و از صمیم قلب ...

wizard.legend73 دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

ممنون خان اجی

پویا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

جواب معما رو هم بده.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

چه وبلاگ گلی داری گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد