عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دلم...

 دلم تنگ است

 دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است

سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانی است

نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است

نظرات 3 + ارسال نظر
wizard.legend73 سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ق.ظ

بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری.چون به آتشکده مهر شما سوخته ایم

تنها سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

گاهی وقتا دلم میگیره میام و اینجا مینویسم اما راستش با نوشتنم آروم نمیشم تنها کاری که میتونم انجام بدم اینکه منتظر این باشم که شاید خدا روزی احضارم کنه ...........................................امیدوارم

تنها سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

هزار سال پیرتر شده ام

نمیدانم بوسه تو مرا

هزار ساله کرد

یا زمین هزاربار بیشتر

به دور خورشید گشته است ...


بگذار امشب
در آغوش ماه تو باشم
شاید
فردا مرا آفتابی نباشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد