عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

 آه کاش می دانستی
بعد از آن دعوت زیبا به ملاقات خودت
من چه حالی دارم
پلک دل باز پرید
خواب را دریابم
من به مهمانی دیدارِ تو می اندیشم ...

نظرات 8 + ارسال نظر
wizard.legend73 شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام
من
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآ
پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
ممممممممممممممممممممممممممممممم
آآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممم

اردشیر بابکان یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.avestaariyo.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز:
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره منع قربانی کردن حیوانات و منع مسکرات در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز

پویا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

دیشب نشستم و فکر کردم و این بیت رو به زبون آوردم خودم ها..مال کسی نیست.نه فکر کنی از کسی دزدیدم ها.
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها _____ که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

wizard.legend73 یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام آجی
برات یه جمله قشنگ انتخاب کردم
ببین قشنگه
اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی!
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند!
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست!
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

درد من تنهایی نیست؛ بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت؛ بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب... این حماقت را حکمت خداوند می نامند . (ماهاتما گاندی)

تنها دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

صدف جان من در کنار دریای غم افتاده ام ولی وبلاگتو دوست دارم .

تنها دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

با رفتن او حسرت دیدار به جا ماند

یک قلب ترک خورده تبدار به جا ماند

در قالب یخ بسته احساس درونم

یک درد دل ساده و بیمار به جا ماند

من با نفس آینه ها زیسته بودم

با رفتن او چشم گوهر بار به جا ماند

دستی که تکان خورد خداحافظی اش بود

تنها اثر رفتنش این بار به جا ماند

تا آمدم از کوچه صدایش کنم او رفت

دستان گره خورده به دیوار به جا ماند

با رفتن او، رفتن او تا ابدیت

یک قلب ترک خورده تبدار به جا ماند

حسین دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://lovestop1

سلام...وبلاگ قشنگی داری.
خوشحال میشم بهم سر بزنی.با چه اسمی بلینکمت؟
البته اگه می خوای.

عیاس دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد