عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

سکوت...

نظرات 2 + ارسال نظر
final-shop دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.final-shop.ir

ba sallam dost aziz veblog jalebi dari
be veb site ma ham ye sar bezan
www.final-shop.ir
bozorgtarin veb site forosh bazi rayaneh dar iran
web site dar hal be roz resani ast
ba tashakor
rasti yadet nare mano link koni
ba name foorooshgah inteneti finalshop ,mamnoon
montazer hozor garmetan hastam
modir web site

poya چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://loooove.blogsky.com/

سلام امیدوارم حالت خوب باشه.من نویسنده همون وبلاگم که دفه قبل نظر دادم و سپس امدیو گفتی که وبلاگت زد دختره.نه وبلاگ زد دختر نیست.اینطور شروع کردم ولی دارم موضوش رو عوض میکنم.ولی از وبلاگت خوشم میاد خیلی هنرمندانه توش مطلب میذاری.جدی میگم.خیلی باحالی.

رفتی بی خداحافظ عزیزم سهم تو شد یک عشق تازه سهم من اشک که بریزم.
منم عاشق صادقیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد