عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

بیا...

بیا با من مدارا کن که من مجـــنونم و مســـتم
اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم
بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل‌خستم
اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بســتم

بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم
اگر از همدلی پرسی بدان نازک‌دلی خستم
بیا از درد حکایت کن که من محتاج این هستـم
اگر از زخم دل پرسی بدان مرهم بران بستم
 

                        تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.137474.blogfa.com

با اینکه از خواننده این اهنگ خشم نمیاد ولی عاشق شعرشم خیای قشنگ بووووود خانومی
به منم بسری خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد