عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

عکس...

خیلی خوشگله نه؟؟؟ 

من که خیلی خوشم اومد  

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

شب خوش دوست من زیباتر از گل رز وجود ندارد . زردش که دیگه معرکه است . من تنها : این گل قشنگ رو بهمراه باغی از گل رز رنگارنگ تقدیم دستاتت نازنینت می کنیم .

تنها دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

اولین هدیه خداوند به انسان نفس است
و آخرین چیزی که از او میگیرد، همین نفس است.


دو تا چیز دل آدمو خیلی زود می زنه
حواست باشه
یکی شیرینی که شیرینیش بیش از اندازه باشه
یکیش هم عشقی که ابراز عشقش بیش از اندازه باشه
پس خیلی مواظب باش.


بیشتر مردم به پشت شیشه خودروهایشان این برچسب را می زنند:

" امروز، اولین روز از بقیه زندگی من است."

من ترجیح می دهم اینگونه تصور کنم:

" امروز، آخرین روز زندگی من است و می خواهم طوری زندگی کنم که انگار دیگر هیچ فرصتی ندارم."

پریسا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ http://gol-parijon.blogfa.com

سلام آپم بدو بیا...

یاسمن سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ق.ظ http://living.blogfa.com

سلام
_________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد