عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دوستت دارم...

تقدیم به عزیزترینم که از ته دلم دوستش دارم

البته باید بگم فقط یکی دوستش دارم

چون خدا یکیه زمین یکیه آسمون یکیه

خورشید یکیه پدر یکیه مادر یکیه

پس تمام چیزایی که خوب هستن و دوست داشتنی هستن

یکی هستن پس منم به اندازه همون یکی (که تمامه)

دوستت دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
پکولی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ

همینطوری!
ذوس دارم دوستای نازمو بهتر و بیشتر بشناسم
همینا کافیه فعلا مرسی عزیز دلم

ت ن ه ا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

وای خوشا بسعادتش . خدا میدونه که اگه اون طرف بدونه چه لذتی میبره .....

تنها یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

2 چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره
1.دوست های خوب
2.روز های خوب
یه چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره
روزهای خوبی که با دوست های خوب گذشت . . .


روزگاریست که من طالب دیدار توام
فکر من باش که اینگونه گرفتار توام

تنها یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

فاصله تابش خودت رو با دیگران تنظیم کن
خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند



وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است ( دکتر علی شریعتی)

تنها دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

صدف خانم نیستی ۲ شبه ؟ امیدوارم هرجا که هستی خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد