عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

من به غیر از تو نخواهم...

من به غیر از تــــو نخواهم ، چه بدانی ، چه ندانی 

 از درت روی نتــــــــابم ، چه بخوانی ، چه برانی 

 دل من میل تـــــــو دارد ، چه بجوئی چه نجوئی 

 دیده ام جـای تــــو باشد ، چه بـمانی ، چه نـمانی 

 مـن کـه بیمار تـــــو هستم ، چه بپرسی چه نپرسی  

جان به راه تـــــــو سپارم ، چه بدانی ، چه ندانی  

میتوانی به همه عـمر ، دلم را بفریبی 

 ور بکوشی ز دل من بگریزی ،  نتوانی 

 دل من سوی تــــــو آید ، بزنی یا بپذیری 

 بوســــه ات جان بفزایـد ، بدهی یـا بستانی 

جانی از بهر تـو دارم ، چه بخواهی چه نخواهی 

 شعرم آهنگ تــو دارد ، چه بخوانی چه نخوانی

I LOVE YOU

نظرات 2 + ارسال نظر
وبساز پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

تنها پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ق.ظ

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست،
بلکه دشواری رسیدن به سهولت است...
(کوروش کبیر)


یا رب دل ما را تو به رحمت جان ده،
درد همه را به صابری درمان ده،
این بنده نداند که چه میباید خواست،
داننده تویی هر آنچه خواهی آن ده...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد