عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو
عشق و مستی

عشق و مستی

عشق آن باشد که می میراندت ** در همه حال و همه احوال تو

دنیای من...

ای که دور از من و در قلب منــــــــــــی  

دوست دارم که بدانی همه دنیای منی 

 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com

نظرات 2 + ارسال نظر
moh3en چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam

سلام دوست عزیز.ممنون که اومدی.
من شما رو لینک کردم.منو به نام وبلاگم لینک کن.(عشق و مستی)

تنها جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

من گـنه کار و اسـیرم ای خـدا

مهـر تـو شد دستگیرم ای خـدا

قلب من باشد پریشـان و سیــاه

روشن است از تو ضمیرم ای خـدا

من فقط بـر درگهت دارم امیــد

لطف کن بر من ،که گَردم رو سفید

تـورهـایم کن زِهَــر آلـودگی

ای کلامت مایــه نـور و نـوید

لطف تو باشد ، کنم از خود سفـر

ذکر تو گویم به هر صبح و سحـر

ای خـدا ! آرام کن جـان مـرا

بـر نگـردان ای خـدا از من نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد